☆彡آرتین مامان ☆彡

تاخیر چند وقته...

1393/10/10 19:05
نویسنده : مامان سمانه
534 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااااااام

آخرین پستم مال 23 اذر بود

خیلی بی حوصله شده بودم

دل و دماغ اصلا نداشتم.............

معذرت میخوام دوستای گلم........

بخصوص مهدیه جان که بدون شک همه چیز منه..

چه خودش چه تبسمش...

با دیدنش انرژی میگیرم..

و همیشه الگوی منه تو زندگی

جاتون خالی برای شهادت امام رضا رفتیم یه هویی مشهد..

واسه این یه هویی که نه جا رزرو کردیم نه چیزی...

تو این شلوغی با اقای شوهر و پسر بلا رفتیم با اینکه جا پیدا نمیشد تو یه حسینیه نزدیک حرم جا گرفتیم و خیلی خوش گذشت دیگه...

فقط بگم بخدا حیفه حیفه خیلیم حیفه سال دیگه جور کنید برید

اونقدرام شلوغ که میگن نبود

زشته ما ایرانیا امام رضامونو تو ایام شهادتشون تنها میذاریم بخدا...

ایشالا سال دیگه با هم دیگه میریم...

دوستون دارم از همه بیشتر مهدیه جووووووووووووووووووووووووونمومحبتمحبت

...............................................................................................................................................

اینم چند تا عکس از گوله نمکم...

 

 

 

 

خودم که عاشق این آخریم مخصوصا................

پسندها (3)

نظرات (2)

مامان فتانه
10 دی 93 19:10
عزیزم...کوچولوی ناز...زیارتتون قبول مرسی فتانه جونم جاتون خالی ایلین جونمو ببوس
مهدیه مامان تبسم
10 دی 93 20:11
سلام . رو بوسی. ماچ ماچ هم زیات امام رضا بودی و هم خیلی وقته بهم سر نزدی بابا می گفتی و می رفتی؟ خدا را شکرز بهت خوش گذشته سلام بگیر ماچووووووووووووووووو بخدا هم دلم برا خودت همم تبسمم تنگیده بود یه عالمه شارژ نتم تمومیده بود بخدا به یادت بودم و دعات کردم عزیز دلم