☆彡آرتین مامان ☆彡

نهم ربیع الاول، غدیر ثانی مبارک...

1393/10/11 16:36
نویسنده : مامان سمانه
340 بازدید
اشتراک گذاری

 نهم ربیع الاول، پیام رسان بهار ظهوری است که گلهای زیبای زندگی
همچون عدل، قسط، عزت، عشق، صفا، صمیمیت، گذشت، ایثار و ایمان و احسان در آن می شکفد.

عید شما مبارک

 ای منتظران گنج نهان می آید
آرامش جان عاشقان می آید
بر بام سحر طلایه داران ظهور
گفتند که صاحب الزمان می آید
*عید امامت و ولایت مولایمان امام زمان مبارک*

*

*

*

 هزار و صد و هفتاد و چهار سال است که مهدی(عج) “امام” شده است،
و منتظر است که منتظرانش “به خود بیایند” تا او بیاید…
.: عید تاجگذاری زیباترین، عادلترین، مهربانترین و تنهاترین شاه عالم مبارک باد :.

*

*

*

در انتظار دیدنت همه دلها بیقرارند … ای تک ستاره بهشت حسرت به دلمان نزار…

*

*

*

به امید روزی که متن تمام اس ام اس ها یک جمله باشد و آن : مهدی آمد…

*

*

*

سر راهت در انتظارم … برده هجرت صبر و قرارم …

جز ظهورت ای گل زهرا … به خدا حاجتی ندارم…

 

*

*

*

کجایى اى همیشه پیدا از پس ابرهاى غیبت؟

*

*

*

در انتظار دیدنت همه دلها بیقرارند
ای تک ستاره بهشت حسرت به دلمان نزار

 

*

*

*

به خدا سوگند دنیا را آذین می بندیم اگر لحضه آمدنت را بدانیم…

 

سئوالی ساده دارم از حضورت … من آیا زنده ام وقت ظهورت …

اگر که آمدی من رفته بودم … اسیر سال و ماه و هفته بودم …

دعایم کن دوباره جان بگیرم … بیایم در رکاب تو بمیرم…

 

آغازامامت حضرت گل سرسبدعالم هستی  حضرت حجه بن الحسن امام زمان (عج)برشمامبارک.

 

آقا جان! حیف نیست ماه شب چهارده پشت ابرهای تیره وپاره پاره پنهان بماند،حیف نیست دیده را

شوق وصا ل باشد ولی فروغ دیده نباشد…

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

❈ کوثر❈
11 دی 93 17:09
مطالب های شما عالیه مرسی ورزشکار دوست دارم هزار تا کوثر جونی خاله
♥ایدا♥
11 دی 93 17:24
خیلی قشنگ بود به وبلاگ منم سر بزن خوش حال میشم مرسی ممنون چششششششششششششششششششششششششم