☆彡آرتین مامان ☆彡

آموزش پختن همسر

1393/9/23 17:42
نویسنده : مامان سمانه
481 بازدید
اشتراک گذاری

آموزش پختن همسر :
--------------------------------

1. شوهر را در دیگی از محبت و توجه قرار بده (شعله را کم کن )

2. روی آن عشق و مهربانی بریزید ( مواظب باشید غرق نشود )

3. با لبخند فراوان طعم دارش کنید (خیلی عجیب نباشه بگه دیوونه شده )

4. مواد را با قاشقی از اعصاب آرام هم بزنید ( باید صبرتان را زیاد کنید )

5. با دری از اعتماد آن را محکم کن (تا جا بیفتد )

و 5 ادویه را فراموش نکن :

بحث نکن ! دعوا نکن ! درخواست بی جا نکن ! لجبازی هم نکن ..!

و در آخر ...

اگر فایده نداشت ،

درب دیگ را ببند و شعله را زیاد کن تا بسوزد و ته دیگ شود . . .

پسندها (3)

نظرات (5)

مهدیه مامان تبسم
24 آذر 93 12:56
خیلی عالی بود و حتما می پزمش شوشو جونو یه سری به ما بزن زیاد نپزیا مهدیهههههههههههههه شما که جای خود دارید من صدتا سر میزنم فدای تبسمت شممممممممممم یکی یه دونه منی مهدیه
سارا مامان یاسین
1 دی 93 20:52
سلام یه خواهش دارم میشه بیای به سایتم و بادیدن عکس یاسین من بهش رای بدی فقط کافیه کد 56 رو به شماره پیامک 1000891010 ارسال کنی ممنونت میشم اگه بتونی این کارو برام بکنی و بهم خبر بده تا هم ازت تشکر کنم و هم تعداد رای ها رو داشته باشم اگه تونستی با چند تا سیم کارت بفرستی که خیلی بهتر چششششششششششششششششششم
سپیده
6 دی 93 13:22
سلام سمانه جون پسریمو دیدی بله دیدی گفتم نگران نباش زودی میاد گلم؟ خدا روشکر
مهدیه مامان تبسم
9 دی 93 8:59
من از دست تو چکار کنم. دیگه چه بهونه ای داری که سری به من نمی زنی؟ کجاییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ غرغرو مشهد بودیم خیر سرمون
کوثر
10 دی 93 17:54
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی چشششششششششششششششششششششم