☆彡آرتین مامان ☆彡

دوستان کمک کنید ....

1393/10/18 15:44
نویسنده : مامان سمانه
534 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااااااااااام مامانای گلم...محبت

ایشالا که همینطور که میایید وبلاگو میبینید نظر فراموش نشه....

ایندفه یه چیز دیگه سوال داشتم....

اگه کسی میدونه لطفا کمک کنه....چشمک

دانشگاه که بودیم یکی از استادامون یه فایل صوتی گذاشت که یه آقاهه بود خیلی پرحرارت و شاداب حرف میزد

اسمش احمد حلت بود درباره زندگی آرام و مثبت اندیشی میحرفید..

چنددقیقه بیشتر نبود ولی کوهی از امیدواری رو به آدم میداد...

هرچی گشتم تو هیچ جا پیداش نکردم کسی هست کمکم کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

لینکشو بذاره تا دانلودش کنم

توروخداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا...................................گریه

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

یک پیشنهاد ویژه و بیاد ماندنی برای شما
18 دی 93 17:58
دوسـت عـزیـز و گــرامـی ســلااااام دوست داری با خرید یک ساعت رولکس یک عینک ویفری شفاف را به رایگان دریافت کنی درسته ؟؟ ...شمـا را به ديـدن جزئيات اين تخفيف ويژه دعــوت مي کنــم با آرزوي شادي ، سلامت و ثروت براي شما دوست گرامی...
♥ایدا♥
19 دی 93 11:08
خوصوصیتو ببین رمزرو دادم
❈ Kosar❈
19 دی 93 19:01
سلام خاله جون من رفتم درمورد این مطلب شما داخل گوگل سرچ کردم این اومد بببینید خوبه http://succes.blog.ir/1392/07/23 اگه خوب بود بهم بگید راستی چند تا عکس هم از ارتین کوچولو بزارید دلم واسش تنگ شده سلام نفسمممممممممممممممم مرررررررررررررررررررررررررررسی بابا تو دیگه کی هستی...... دیوونم کردی در حد المپیک عاااااااااااااااااشقتم خاله ایشالا جبران کنم