☆彡آرتین مامان ☆彡

روایت‌هـای پر رمـز و راز سقاخـانه اسماعیـل طلا...

1393/10/22 19:50
نویسنده : مامان سمانه
727 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

زیارت امام رضا(ع) زیباترین و لذت‌بخش‌ترین خاطره زندگی من است که در بخش خاصی از قلبم

 

جای ویژه‌ای را به این فریضه ارزشمند اختصاص داده‌ام.


هر وقت از سختی روزگار و خستگی مشغله‌های زندگی دلم به درد می‌آید، از یک فرصت استثنایی

استفاده می‌کنم و خودم را هر طور شده به مشهد می‌رسانم تا در حرم امن امام هشتم(ع) آرام

شوم.
البته این حکایت فقط در زیارت‌های مشهد خلاصه نمی‌شود، بلکه هر وقت فرصت‌ها برایم ضیق

می‌شوند چشم‌هایم را می‌بندم و عاشقانه خودم را میان صحن انقلاب اسلامی و نزدیکی‌های

سقاخانه اسماعیل طلایی رها می‌کنم و آن وقت دلم روشن و شاد می‌شود.


از سقاخانه اسماعیل طلایی یاد کردم؛ همیشه وقتی به حرم می‌آیم ساعت‌ها در این اثر تاریخی

تأمل می‌کنم، زائران می‌آیند و می‌روند و هر کدام جرعه‌ای از آب این سقاخانه می‌خورند، برای

سفارش کننده‌ها هم از این زلال شفابخش می‌برند.


همیشه فکر می‌کنم که این سقاخانه چقدر رازهای بی‌شماری را در دل خود جای داده که هر کدام

روایتی از زندگی یکی از زائران است و تا به حال میلیون‌ها زائر از ابتدای شکل گرفتن این حرم

مقدس پای سقاخانه آمده‌اند و رفته‌اند.


خدا را شکر که ما نعمت بزرگ ولایت معصومین(ع) را داریم و از همه مهم‌تر نعمت هم‌جواری با

حضرت سلطان علی بن موسی الرضا(ع) که همین بودن حضرت در ایران شفای دل‌هاست چه

برسد به این که به دامن قدسی‌اش دست توسل بزنیم.

التماس دعا...

 

 

 

پسندها (4)

نظرات (4)

مامان و بابا
22 دی 93 22:29
سلام خانومی عزیزم خدا نی نی تو برات نگه داره گلم نی نی نازی هستش از طرف من ببوسش به وبلاگ منم سر بزن منم مامان دوتا نی نی هستم خوشحال نیشم سر بزنی سلام گلم مرسی شماهم دوتا گلتو از طرف من ببوس چشم میام
مامان فتانه
23 دی 93 10:05
مامانی
25 دی 93 11:57
سلام سمانه جون من الان دارم میرم قم زیارت حضرت معصومه دعاگویتان هستم راستش یکدفعه ای شد مثل اینکه طلبیده خداحافظ گلم سلام الهه خانومی ایشالا صحیح و سالم زودی برگردی منم دعا کنی مریم جون جونمو ببوس عاشقتم گلم
رونیکا
28 دی 93 10:35
سلام من یه نوجوان دارم که تا مدتی پیش باهاش خیلی مشکل داشتم. از یکی از دوستانم شنیدم که یه جایی هست که میشه این مشکل رو حل کرد و من هم رفتم و شرکت کردم. الان وضعیتمون خیلی بهتر شده. این جایی که من رفتم یه موسسه است که یه سری کلاس های متفاوت داره که به نظر من برای ایجاد یه زندگی خوب بی تاثیر نیست. بهتون پیشنهاد می‌کنم که برای آسودگی بیشتر توی این کلاس‌ها شرکت کنید. من اسامی بعضی از این کلاس ها رو براتون می نویسم رفتار با نوجوان ، بازی و پرورش کودک ، آموزش پیش از ازدواج ، رفتار با کودک ، ارتباط همسران ، ارتباط کلامی ، مدیریت بر خشم ، قصه گویی و کتاب‌خوانی، مدیریت بر استرس ، رفتار با کودک دبستانی ، مدیریت بر خود شماره تلفن و سایتش رو هم براتون می‌نویسم تلفن: 88728317- 021 و 88715651- 021 سایت: www.madaraneemrooz.com